dsmamman.blogg.se

Jag har kommit till en punkt, en mycket eftertänksam och sårbar punkt i livet, då jag känner att mitt liv, det svåra jag gått och går igenom behöver få komma i uttryck genom att präntas ner. Jag vet inte alls i skrivandets stund vad som kommer att ta form. Det ger sig.

Feber...

Feber, feber, feber...
Min son har haft feber till och från i snart 2 veckor, så idag bar det av till vårdcentralen. En mycket försiktig och eminent ung manlig läkare, undersökte honom utan allt för mycket protester från sonens sida.
Inga ytliga fel påträffades så det bar iväg med en "röd lapp" till Lab för provtagning.
Gick bra att sitta i vagnen och sticka finger idag istället för att sitta med honom i provtagningsstolen och hålla den lilla ålen. :)
Såg bra ut även på blodprovet - sänkan var helt ok.
Fick med oss en liten grej för att kunna ta urinprov. Fiffigt med tanke på att han fortfarande har blöja.
 
Även jag har drabbats av feber, som jag inte blir klok på. Dessutom har min ena kind/käke svullnat, så jag misstänker återigen en inflammation. Kroppen har ju en förmåga att "säga ifrån" när det är nog.
I takt med att febern ökade under förmiddagen, ökade även min irritation över det som hänger mig över nu - rätten till avlastning!
Skickade iväg ett mail till min dåvarande LSS-handläggare...
Ja, sanna mina ord. Får se om hon tar mitt mail på allvar och är beredd på att svara på mina tuffa frågor.
Nu tänkte jag researcha lite samt fortsätta skriva ner mina frågor och funderingar angående LSS:s beslut.
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: